fredag 27 april 2012

Trött trött

Åhh vad det tar på mina krafter att få behandling. Blir helt utslagen i några dagar. Feber och frossa igen. Idag känner jag mig lite piggare och jag hoppas att sprutorna som jag nu ska ta hjälper kroppen att komma i gång igen. En liten spruta in i magen med vita konstgjorda blodkroppar ska göra att jag snabbare kommer på benen. Men givetvis är det kopplat med biverkningar som ont i skelettet. leder och muskler. Skit i det, det hjälper med en Alvedon säger dom.

Idag kom Brittis hit och åt frukost. Och vilken frukost! Hon kommer sällan tomhänt. Bär, frukter, frallor och youghurt. Gott gott. Och snart kommer Crister och paddar till min blivande mur. Muren blev det kanske inte så mycket med för den offerten jag fick på arbetskostnad och material gjorde att jag först blev lite vit i ansiktet och sen lade den idén åt sidan och tänkte om. Nu blir det en liten murklack med staket istället. Nog så fint.

Inga kommentarer: