onsdag 11 april 2012

Långpermis

Hemma hela påsken. Så skönt. Lite feber några nätter men annars har det varit lugnt. Varit på Tranmässan i Falköping med Mona o Bertil, liten hantverksmässa i en gammal gympasal. Falbygdens ost fick ett besök på hemfärden. Mysigt. God mat i Målsryd på påskaftonen. En snabbsväng hos Oscarssons på påskdagen. Annandagen låg jag på soffan och kollade på kökspersonalen (Mona, mamma och Malin) som fixade påskbuffé till närmsta kretsen. Satte mig och åt sen blev det soffan igen. Trött trött. Har nog inte varit så lugnt som jag hade som mål när jag nu ser vad jag har gjort i helgen. Vill ju så gärna träffa mina vänner och släkt.
I alla fall nu är jag hemma igen efter en natt på SÄS. Får mina gifter imorgon i en temporär venkanyl som förhoppningsvis inte ska spricka. Nästa vecka blir det post op och insättning av min venport. Dom kommer också att dra ner dosen så jag inte går ner så djupt efter varje behandling. Dessutom blir det 3-dagars doser istället för 2. Jag hoppas att det går bra. Nu blir det sängen en stund....

Inga kommentarer: