söndag 22 april 2012

Man får passa på

Mår finemang. Då får man passa på att dra igång lite projekt. Mur framför huset t ex. Har ritat upp hur jag vill ha det med mått och allt. Sen har jag ett par fantastiska vänner och en svåger med grymt nätverk som hjälper mig att förverkliga min ritning. Just nu är det ett dike så det är lång väg innan det blir klart. Form, sula, mura, slamma, land, plantor, trädäck...

På tisdag är det dags igen för nästa kur. Alltid spännande att se hur min kropp fixar gifterna. De sista två gångerna har ju inte varit någon höjdare precis. Ska få lite extra vita syntetiska blodkroppar den här gången som gör att jag inte går ner så lågt i immunförsvaret. Sen har jag lärt mig läxan att hålla mig väldigt långt från virushärdar. Untouched by hands hädanefter.




Mycket trix för att få hem en liten grävskopa.

Inga kommentarer: