lördag 14 april 2012

Äntligen

Nu känner jag igen mig själv igen. Slangar, nässelutslag och feber har lämnat min kropp. Var på Handelsklubben igår och fick många många kramar. Vill inte ta folk i hand för jag hade en timme innan fått en cellgiftskur. Åt god lunch och lyssnade på Joakim Hedin som berättade om sin entreprenörsresa. Smet ut snabbt så jag slapp trängas med 270 andra i kapprummet.
Nästa vecka blir det äntligen dags för min venport så dom slipper sticka sönder mina armar mer. Armarna är både blå och gula efter alla prover och kurer. Benen är som små stickor men dom musklerna ska vi nog få fart på igen. Muskler och kondis är verkligen färskvara. Drygt två veckor i säng och både muskler och kondition är puts veck.
Ikväll blir det Svenska Krogen med Gulli, Jocke och Crister. Ska inte äta för jäkla mycket för då mår jag inte väl. Får bli tvårätters, i ett trerättersgäng, för min del.
Och idag har ett uppdämt shoppingbehov tillfredsställts. Började redan igår med att shoppa stekpanna och ny storgryta och fortsatte med klädshopping idag. Malin trollade fram en Tinaklänning på HM som passade mig perfekto. Den får åka på ikväll.

Inga kommentarer: