torsdag 29 mars 2012

Så mycket bättre

Då är fröken Lövgren på banan igen. Är fortfarande inlagd men med lite permis mellan injektionerna. Dom verkar ha hjälpt. Fortfarande ingen aning om vad det är. Både jag och läkarna väntar på min små odlingar. Febern är i alla fall väck och jag ser ut som vanligt igen. Ingen klär ju i streckkodsmärkt urtvättad sjukhuskollektion men jag känner igen mig själv när jag ser mig i spegeln. Såg hyfsat sleten ut för en halv vecka sedan.
Jag längtar hem till min andra odlig. Plantera isär mina små sticklingar och sätta lite nya fröer. Chili kanske.
Sen vill jag umgås med mina riktiga kottar också, Johanna och Malin. Saknar er.

Nä nu ska jag checka in igen på SÄS så dags att åka helt enkelt...Får förhoppningsvis helgpermis om jag sköter mig. :)

Inga kommentarer: