torsdag 16 juli 2009

Ernst my Ernst

Är ju lite kär i Ernst. Vet inte vad det är men han är som en bög fast straight. Bejakar sina kvinnliga sidor. Vi tjejer brukar ju tycka om händiga killar men som även har en mjuk och mysig sida. Eller så är det det att han kan både sy, snickra, laga mat och prata känslor. Träffade en tjej jag för ett tag sedan och som skulle beskriva sin far; han är ingen fyrkantig person..han är rund.. Så gick det en liten stund och hon tänkte efter sen sa hon; Nej förresten min pappa är komplett. Kanske är Ernst lite så..som en komplett pappa. Lite lik min egen lilla pappa men han får bara 9 av 10 då känslor inte riktigt var med på hans repertoar.
Jag tror att det räcker för mig att se Ernst som en extra fadersfigur för det vete sjutton om jag skulle vilja sova sked till surret av små humlor...

http://hemmakanalen.se/sommar_med_ernst

Inga kommentarer: