tisdag 28 februari 2012

En helt ovanlig tisdag

Malins kompis Tim ville bjuda på vin. Vid 3 kom dom hit med melon, mörk choklad och en fin Ripasso. Sen satt vi i köket och sippade vin, åt frukt och pratade om allt möjligt. Mycket, mycket trevligt. Sen tog dom bussen till Göteborg.
Har varit en fin tisdag. Varit hemma och slöat. Gjort lite mental träning framför kaminen, avslappning och energipåfyllning. Johanna tycker att hon som pratar låter kåt så hon vill inte testa. Kan nog hålla med henne lite men får försöka lägga det åt sidan.
Var ute i min trädgård för första gången i år tror jag. Helt plaskigt överallt. Grundvattnet står högt över knäna. Så såg jag ändå att min lilla julros står i full blom bland alla vissna, vilande växter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som du haft en härliger dag;-) Kramis vännen min <3