onsdag 4 mars 2009

Thailändskor

Hej å hå vad har hänt? Helt plötsligt åker var och varannan frånskild karl till Thailand och HÄMTAR HEM en thailändska. Dom säger så, hämtar hem. Plockar man dom på träd eller? Kärlek? Knappast. Men ett enkelt sätt att lösa ensamhet på. Eller kanske inte så enkelt trots allt. Flera av tjejerna har lämnat små barn och följt med sin nya kärlek HEM till kalla norden. Kan inte vara så kul. Jag hade längtat sönder mig efter mina barn. Ofta kan dom inte engelska och absolut inte svenska. Och vädret! Dom måste frysa knäna av sig.
Var och kollade kakel i helgen och in kommer två feta herrar, skulle tro att det var far och son, med en så söt och fin liten tjej. Jag hoppas hon blir lycklig med sin charmör eller att hon i vilket fall som helst har det bättre än hon hade innan.
Å andra sidan tror jag att dom har gott om landsvänninor i Borås för bara jag kan räkna upp säkert 8 "killar" som numera har en mörk liten skönhet vid sin sida. Så jag kan tänka mig att bara i Borås finns det säkert ett 100-tal hithämtade tjejer med en blond svensk rejäl man vid sin sida...

Inga kommentarer: