söndag 22 mars 2009

Nu har jag slarvat

Det är jobbigt att hålla igång en blogg. Man måste verkligen tänka till och vardagen är inte alltid så att man kan återberätta allt man gjort. Men generellt kan man säga att vardagen inte visar sin bästa sida just nu. Fast det är vår och S.O.L.
Skulle önska att vi alla började konsumera lite igen och att världen så smått börjar återhämta sig från sin djupa depression. Jag blir i alla fall lite glad och kreativ när jag lyssnar på ny, bra, udda musik. M.I.A med Paperplanes t ex. Filmmusik till Slumdog millionair som jag nu ska gå och titta på med mina goa älsklingar. Det blir den sena föreställningen och det är bra för jag kan ändå inte sova ...
Some some of us is murders..na na nanananana ..
http://www.youtube.com/watch?v=sFN15gIpbts

Inga kommentarer: