lördag 18 augusti 2012

Stril

Ny elsladd inopererad i kroppen. Urinledaren är nu fräsch och fin. En liten liten slang ungefär som en elkabel fixar transporten från njuren och ner till urinblåsan. Blev sövd den här gången. Vaknade upp och snabbt ut till väntstationen. -Du mår bra nu va? sa nån syster. -Jo det gör jag nog, svarade jag utan att egentligen ha hunnit känna efter. -Bra. tack och hej ut med dig och in med nästa tjej. Ingen som kom och berättade hur det hade gått och vad jag ska ha lite koll på. Jag har inte lyckats kissa hårt kan man säga. Liten stril. Hörs inte ens att jag kissar. Sitter på toa i 10 minuter. Biter ihop för det svider. Går nog över om några dagar. Annars är det ganska bra. Har lite ont i levern från och till men inte värre än att ett litet piller fixar det.

Idag blir det släktens årliga kräftskiva. Jättekul. Vi blir fler och fler allt eftersom. Släkten växer.

Inga kommentarer: