måndag 6 augusti 2012

Inget säskilt

Skriver ju alltid när jag har mått dåligt eller när det har varit strul med något. Den här gången är det inte så. Jag har mått så fint i flera dagar. Nästan som vanligt. Ätit upp mig något kilo dessutom. Rätt gott att inte behöva tänka på vad man stoppar i sig. Är jag lite hungrig så äter jag helt enkelt. Däremot så har jag lyckats laga två usla rätter i helgen. Inte gott. Tina Nordström gjorde nån Ratatouille med Robert Aschberg som hon bara tyckte var jättegott. Det tyckte inte jag. Smaklöst och tråkigt. Idag får det nog bli mammas pyttesmå köttbullar och lite mos. Dom små bullarna slår Nordströmskans Ratatouille med råge.
Lägger med en bild på ett av Borås snyggaste nybyggen. Kul färgsätting och udda fönster,



1 kommentar:

Anonym sa...

Ibland kan det vara helt fantastiskt att det känns "nästan som vanligt" !!
Ett underskattat uttryck !!
Hoppas att köttbullarna var goda och att känslan i dig kvarstår !!
STOR KRAM från Marie i Mölnlycke