söndag 22 juli 2012

Duracellkanin

Herregud vilken energi. Har inte varit så här pigg sen jag var 5 tror jag. Går på en mix av Kortison och långtidsverkande morfin. Kan inte sova däremot men än så länge är jag pigg ändå. Just nu tycker jag att det är underbart. Kunna tvätta bilen, gräva lite, fixa i min trädgård utan att bli helt slut. Solen skiner och det är +20. Kan t o m vara så att Elfsborg tar poäng i eftermiddag!
Nu ska jag göra en exakt måttritning på mitt trädäck sen är det bara ett sista inköp av trall mm och kanske lite hjälp från svåger och murarCrister. Efter det så ska jag bära dit min röda bänk och bjuda på öl i kvällssolen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

svåger och syster är redo och står i startgroparna!!

Anonym sa...

Ser jag fram emot! Speciellt ölen ;) /Malin

Looovgren sa...

Om man vill ha öl måste man ha hållit i en spade, kratta eller skruvdragare...