tisdag 10 juli 2012

Angst

Imorrn är det dags för nytt c-gift. Hoppas så innerligt att jag mår ok efter det. Min semestervecka är över. Känner att jag behöver komma igång med mina behandlingar. Mår sisådär. Ofta feber och ofta så evinnerligt trött. Har sovit lite kass det sista dessutom. Det är på natten som ångesten kryper runt i kroppen. Kliar i benen och under fötterna så jag håller på att bli galen. Det är under dom timmarna som jag längtar efter nån att ligga sked med, nån som torkar mina tårar och håller hårt om mig tills jag somnar. Men nu är det inte så utan jag får njuta av besöken jag får av alla mina goa vänner. Har börjat räkna får istället. Kom till får nr 9 efter lite omvägar i hjärnan innan jag slocknade. Inatt tog jag en insomningstablett och det funkade bra det med. Vill inte ta dom för ofta bara så fåren får fortsätta hoppa över staket. Natten som kommer får det nog bli ett litet piller ...



Inga kommentarer: