lördag 30 juni 2012

Flytt hit och dit

Skulle fått behandling med ny typ av gift men så blir det icke. Doktor Chaido ringde och sa att vi tar ett möte med min nya läkare Lena innan vi går vidare. Skönt med en liten lucka om än väldigt kort. Kanske att det blir i slutet på veckan eller veckan därpå istället. Inte lätt att planera något. Nu tänker jag inte mer på det för tillfället.
Just nu är det flytt av dotter som gäller. Herregud vad grejer hon har. Hur ska hon få plats i sin lilla etta? Vi har kört några lass då frågade jag henne om det är mycket kvar i logistikrummet. -Nä det är inte så mycket, svarade hon. Tittade in där i morse och insåg att vi har olika måttstockar.
Igår var vi på Ikea och fyllde på lite mer. -Har jag tallrikar? frågade Malin. Hon packade för 4 månader sen så jag förstår att det är lätt att glömma vad det är i alla små bananlådor. Det blev inköp av ett klassiskt Ikeapaket med 6 av varje, assiett, djup och mat.
Men lilla ettan är jättefin. Vitmålad och fräsch. Imorrn är hon borta från hemmet ...


Inga kommentarer: