onsdag 6 juni 2012

Hmmm för iPhone

Mår bra idag. Igår fick jag behandling igen. Slarvig sköterska som kanske har lite för mycket att göra. Fick påminna om Alvedon innan behandling men skulle ju även haft direkt efter. Detta glömde både hon och jag. Mådde fint när jag kom till avdelningen men fick givetvis frossa efter någon timme. Lager med filtar och värmedyna. Febern steg och svetten lackade till kl 02.00. Då kom nattsköterskan och bäddade torrt, jag stod i duschen. Somnade torr och fin och sov gott resten av natten. Nu är jag kortisonrosig och står upp på mina ben. Har permis idag och hunnit med att få god mat hos mor.
Nu sitter jag här och är mest förbannad på en mobil som skulle uppdateras men har tappat all information. Enda alternativet på datorn var Återställ till fabriksinställningar och då vet man ju vad det innebär. Kontakter och mejl och sms?!?! Förhoppningsvis finns det en sparad version i datorn. Så beroende man är av den jäkla lilla plastbiten. Vill inte ligga inne utan mobil ju!

Inga kommentarer: