fredag 11 maj 2012

Temporär diagnos

Nu har två läkare varit inne hos mig, Adel och Rickard. Dom har pratat med infektion och kommit fram till att det är tumören och cellgifterna som ställer till det i kroppen på mig. Den 30 maj ska jag på ny ct-röntgen och då kan man förhoppningsvis se vem som håller på att vinna kampen. Dom tror att cellgifterna är effektiva i o m att jag reagerar så himla starkt. Nästa behandling ska dom inte "ge mig en spark i röva och kicka ut mig så snabbt" som en kompis utryckte det. Jag ska få ligga inne en natt för observation. Känns bra. Får just nu en knallröd påse röda blodkroppar för mitt hb är för lågt. Nu sitter jag här och ritar upp lite odlingsbäddar som jag ska fixa med när jag kommer hem. Dom kommer och bli skitsnygga men ändå rätt enkla. 😊

Inga kommentarer: