torsdag 10 maj 2012

Sjuk igen

Så är man på SÄS igen. I tisdags fick jag min behandling. Klar vid 1. Frossa redan i bilen. Åkte hem och la mig och somnade innan huvudet nådde kudden. Vaknade en timma senare och var helt borta. Ramlade omkull och mådde verkligen dåligt. Letade efter min mobil men den var lika borta som jag. Visste verkligen inte vad jag skulle ta mig till. Då knackar det hårt på dörren och en kompis kom som en räddande ängel och tog tag i saken. Fixade spyhink ringde ambulans tog hand om betongbilen som stod utanför och pumpade ner betong till min mur. Sen kom ambulansen och plockade med en helt utslagen Tina. Mitt i allt dyker Thomas och Malin upp. Stackars lilla dotter. Fick snabb behandling och plats på kirurgen. Nu ska jag snart flyttas till min avd E71. Mår upp och ner. Dom tror att jag kanske är allergisk mot mina cellgifter. Inte bra. Ja kul är det inte att vara sjuk. Men jag har fin utsikt.

Inga kommentarer: