lördag 21 januari 2012

Sjuk humor

Har nu tagit min först kur. Mår inte illa. Tack och lov. Mår bra. Får lite piller mot än det ena än det andra. Känner mig lite som Elvis. Ta det här om du mår illa. Men inte mer än sex om dan för då får du ta ett annat piller mot biverkningar. Sen kan du ta det här pillret mot magen. Den kan bli lite risig när du äter Kortison och Kortison kan du ta två om dagen för då blir du lite piggare och mår lite bättre. Kortisonpillren ska lösas upp i lite vatten och jag har tagit dessa i ett litet glas som har stått här sedan Malin hade julfest med jobbet. Inte tänkt så mycket på vad det är för glas. I morse när jag skulle ta min lilla shot så pekade Malin på glaset och log lite snett...

3 kommentarer:

Anonym sa...

VARM lördagskram från din supporter i Mölnlycke håller med : "Because you're worth it" Marie

Anonym sa...

Hoppas inte mitt inlägg misstolkades!! Såklart menar jag medicinen du dricker för att bli av med "det onda" !! Kram igen Marie

Looovgren sa...

Förstod att du inte menade så Marie. Saknade dig på Quizen i lördags. Du brukar vara skarp på detta ju.Roger, Jocke och Lena tog hem spelet... Kram