söndag 26 juni 2011

Tack för i förrgår och igår :))))

Oj vad min mage fick jobba den här mitt-i-sommar-dagen. Skrattkramper och ett ständigt flöde av mat. Vi hann inte ens lämna mitt hem utan att en liten kaka och kaffe slank ner innan avfärden mot Urbans stuga i Kärradal startade. Tryckte in mina grejer i Joakims redan välfyllda Volvokombi. Gulli hade förhandlat lite utifallatt. I Derome blev det stopp på Ica för ytterligare matshopping.
Ja, sen blev det sillalunch med nubbe så klart och jordgubbar med grädde och ostbågar och chips och entrecote med grymt god sallad och klyftpotatis och vin och choklad och drinkar ... sen rullade vi i säng en stund innan frukosten dukades upp..lång promenad med fikakorg.. rester till lunch..snaps i baksätet..glass med rån i Varberg och avslutning hos kompisar i Apelviken som bjöd på kaffe och kaka.
Oj vad mätt jag är fortfarande!









2 kommentarer:

Marie sa...

Det var väl något som fattades på midsommarafton hoppas jag?

Looovgren sa...

Ja det är klart att det hade varit mycket mycket roligare om ni hade varit med. Hoppas att Gunnar och Monica fattar vad dom har gjort! Bryta traditioner kan man inte göra hur som helst...