lördag 4 juni 2011

Bästa komplimangen hittills

Malin och jag låg på vår altan och solade. Så skönt och varmt. -Hej hej säger det helt plötsligt. Där står min pappa i keps och chinos. Han går altanvägen som vanligt. Jag studsar upp och och ska gå iväg och slänga på mig nåt mer än min lilla bikini. -Har du morsan hemma? undrar pappa. Det snurrar i mitt huvud. Vad menar han tänker jag? Morsan? Vilken morsa? MIN morsa rundar hörnet däremot och säger; Men det är ju Tina ser du väl, vad menar du? -Jasså, säger pappa, jag trodde det var Johanna.
Och jag börjar gapskratta och tackar så hjärtligt för komplimangen.





Nu ska man veta att pappa har skjutit upp sitt optikerbesök ett antal gånger p g a olika saker så det är nog hög tid att det besöket blir av snart.

3 kommentarer:

Mona sa...

Jag ska prata med honom om detta!!!

Johanna sa...

Frågan är ju hur jag ska ta detta, haha! ;D

Looovgren sa...

Ja jag tänker i alla fall leva på detta ett tag. :)