lördag 8 januari 2011

Quizzzzz

Homemade Quiz. Stort, hett och väldigt inne. Är inne på mitt 3:de HQ. Det är svååååårt. Så hör man en gammal låt och fasen vem är det? -Jo, det är Talking Heads, säger jag till min lagkamrat Frank. -Hmm sångaren är sig inte riktigt lik men... säger Frank. Det ÄR Talking Heads, säger jag mycket övertygad. Frank plitar ner Talking Heads och så klart så är det inte dom visar det sig när svaren gås igenom. Golden Earring! Men va fasen, vem kommer ihåg dom? Gårdagens HQ fixades ihop av Urban. Jocke var startharen och har fått två chanser på sig eftersom det första HQ't var så svårt så alla blev sura och hotade att raka av honom allt hår och slänga ut honom till vargarna. Det är alltså blodigt allvar det här. Själv är jag en usel förlorare och är på topp under hela tävlingen tills svaren visar att jag är sämre än jag trodde.
Nu har jag fått äran att sätta samman nästa Quiz och då ska dom få gnida knölarna...så slipper jag dessutom förlora.





Inga kommentarer: